lunes, 31 de diciembre de 2018

Mapa de empatía

Ola a todos!

Nos últimos tempos está de moda crear unha empresa. Son moitos os que queren facer cartos montando un negocio propio, pero como facelo? Que pasos dar?

Os que o fan por primeira vez seguro que se deixan levar por aquelas actuacións que ven en primeiro lugar pero non se sentan a pensar a establecer un plan. E isto pode ter consecuencias desastrosas para o seu negocio. É dicir non se para a elaborar un modelo de negocio, un documento no que establecer as necesidades, os pasos, as etapas que o seu negocio necesita.

Deberá pensar tamén quen vai ser o seu cliente, que necesita, como pensar, isto é, elaborar un mapa de empatía.

Ao mesmo tempo é necesario diferenciar o seu negocio dos outros para evitar que a competencia acabe co seu proxecto. Necesita, entón, elaborar unha proposta de valor.


Nesta entrada vouvos falar sobre o mapa de empatía.

É unha ferramenta que se volveu imprescindible á hora de diseñar un modelo de negocio. Foi desarrollada por XPLANE para facilitar o coñecemento do "cliente obxetivo" e ser capaces de comprendelo mellor.

O mapa de empatía constrúese a través de 5 pasos:

  1.  Segmentación: consiste en identificar e clasificar os clientes. Despois agrupalos polas súas características e polos beneficios comúns que poden traer ao negocio.
  2.  Selección: neste paso escóllese o cliente obxetivo de todos os posibles clientes.
  3.  Personalización: descrición do cliente obxetivo.
  4.  Empatización: planteamos cuestións en relación co negocio que nos poden levar ao noso tipo de cliente. 
  5.  Validación: finalmente validamos o noso perfil de cliente comprobándoo cun cliente real.
 
Creado por Marcelo Pizarro Miranda en base al trabajo de XPLANE y publicado en el libro Business Model Generation
Licenciado mediante Creative Commons Reconocimiento - Compartir Igual 3.0 Unported - MARCELO PIZARRO MIRANDA


Este trabajo esta hecho con mis compañeros de equipo:

- Brais Gómez-Think about it
- Álvaro Leira, Varo Box
- Marco Ribadulla, The blog of the cars


No hay comentarios:

Publicar un comentario

jhcsujdhcuskhfuk